Hell - Ice Cool Pear - körte

Mai tesztalanyom egy körtés ízesítésű Hell lesz.

Korábbam ittam már ilyet és nekem bejön :)

20181114_125016.jpg

Illat

Első szaglásra valamiért egyből a körtés Xixo (ami egyébként nagy kedvencem)... Érződik elsőre is a körte, tutti-frutti illat nem.

Ízvilág

Nos nem pont ilyenre számítottam mikor először megláttam és megvásároltam. Picit mintha kesernyés lenne, de szerintem a szénsav miatt lehet, ugyanis nem túl szokványos a szénsavas körte ital. (Tényleg létezik szénsavmentes energiaital??)         Ettől függetlenül nekem ízlik!

Savanyú-faktor

1/5 - minimális

Minimálisan savanyú, én nem birom a savanyú dolgokat és ezzel semmi bajom.

Édesség-faktor

1/5 - minimális

Pont megfelelő az édessége, nem kell se több se kevesebb. 

Koffein

2/5 - normál (32mg/100ml - 80mg/doboz)

Szokásos Hell koffeintartalom.